Безпека електронної комерції, використання сертифікатів SSL Україна
Логотип департаменту безпеки WebTrust ТОВ Адграфікс

Електронна комерція та безпека

Вас можуть оштрафувати якщо ви не захистили інформацію ваших клієнтів.

У сучасному світі, де призначені для користувача дані приносять мільярди грошей, стає важко захистити дані від кібератак і зломів даних. Кіберзлочинці, проте, ніколи не проводять різниці між великими і дрібними підприємствами, але малому бізнесу необхідно бути особливо обережним, щоб уникнути будь-яких загроз безпеці, оскільки це може коштувати дорого, а часто і з цим складно впоратися. Невеликі організації схильні до більшої кількості витоків даних в порівнянні з великомасштабним бізнесом. Малі підприємства електронної комерції стають жертвами кібератак набагато частіше, ніж великі компанії. Як захистити свої невеликі веб-сайти електронної комерції від загроз безпеки і хакерів?

Першими і головним кроком до безпеки бізнесу електронної комерції є установка сертифікату SSL. Це означає, що URL-адресу веб-сайту є HTTPS і захищена. Більш того, коли мова йде про більш високу автентичність, сертифікат EV SSL грає важливу роль, оскільки він дає вам силу зеленого адресного рядка і назви організації в URL.

Чому важливо використовувати сертифікат EV SSL?

Сертифікат EV SSLв кінцевому підсумку забезпечує рішення для безпеки веб-сайтів за рахунок шифрування конфіденційної інформації, тим самим роблячи ваш сайт більш аутентифіцированим і надійним для онлайн-транзакцій. Ось деякі з істотних переваг сертифікату EV SSL.

Що потрібно ще крім сертифікату EV SSL на сайті?

  1. Забезпечте навчання для ваших співробітників:
    Навчати своїх співробітників важливості захисту даних і проводити необхідні уроки по запобіганню витоку даних є обов'язковим. Проведення ефективних семінарів щодо захисту конфіденційної інформації користувачів допомагає співробітникам зрозуміти і діяти відповідно.
  2. Підтримуйте безпеку на мобільних пристроях:
    Щоб зберегти конфіденційність вашого бізнесу на належному рівні, більшість компаній обмежують мобільне використання всередині робочих приміщень, особливо в зоні кібербезпеки, щоб уникнути витоків даних зовні, які можуть привести до проблем безпеки веб-сайту. Також відзначте, що ви не дозволяєте співробітникам отримувати доступ до офіційних даних на своїх особистих телефонах. Цей простий крок може принести багато змін і надійний захист.
  3. Вимагайте надійні паролі у ваших користувачів
    Кібератаки відбуваються через уразливості, і одна з них - слабкий пароль. Хакери добре навчені зламувати пароль за допомогою багатьох методів. Переконайтеся, що пароль є комбінацією букв, цифр і символів. Ви можете включити перевірку за допомогою капчі, щоб переконатися, що потрібний користувач отримує доступ до веб-сайту. Використовуйте верхній і нижній регістр комбінацій, щоб зробити паролі складнішими. Одним з найбільш просунутих методів є двостороння аутентифікація, яка вирішує проблеми безпеки.
  4. Не зберігайте конфіденційні дані користувача:
    Всі веб-сайти зазвичай зберігають всю призначену для користувача інформацію в своїх базах даних. Однак найкраще не зберігати будь-які особисті дані користувачів після завершення процесу перевірки. Користувачі, які захочуть повернутися на ваш сайт, повернуться і зроблять покупки разом з вами, ввівши фінансову інформацію і продовжать перевірку як зазвичай. Крім того, це зменшить витік даних і крадіжку особистих даних.
  5. Налаштуйте систему оповіщень про підозрілі дії:
    Налаштуйте програмне забезпечення для відстеження поведінки користувача. Це також підвищить безпеку. Ви завжди повинні стежити за діями на сайті електронної комерції. Всі підозрілі дії повинні бути відслідковані і проаналізовані на можливість атаки грубої сили на веб-сайт, такі як ін'єкції XSS або SQL
  6. Використовуйте номери для відстеження всіх замовлень:
    Всі товари, які відправляються відповідним клієнтам, повинні відслідковуватися за допомогою коду відстеження / Це корисно для виявлення хороших продажів і шахрайства. Відстеження всіх ваших замовлень допомагає вам запобігти шахрайству з поверненням замовлення, що означає, що клієнт може заперечувати, що він не отримав своє замовлення, не дивлячись на отримання замовлення і подальшу потребу в поверненні коштів.
  7. шифрування даних:
    Вся інформація повинна бути зашифрована всюди, де зберігаються дані, як на пристрої, так і на сайті, так і в дорозі за допомогою HTTPS з'єднання з вашим сайтом як вказувалося вище. Неможливо розшифрувати інформацію без закритого ключа. Як тільки інформація зашифрована, вона може бути розшифрована або декодована особою, яка має ключ. Проте, підприємства малого бізнесу завжди повинні мати зашифровану інформацію. Вам буде потрібно ключ, щоб активувати його і зберегти дані в безпеці.
  8. Аутентифікація сторонніх засобів контролю безпеки:
    Відомий факт, що часто бізнес залежить від декількох сторонніх постачальників для транзакцій по кредитних картах, платіжних відомостях та питань безпеки. Перед пошуком третьої сторони для цих функцій, це безпечний варіант, щоб укласти з ними договір, щоб захистити дані та дані вашої компанії, щоб уникнути будь-яких кібератак. Відтепер вони несуть відповідальність за всі заходи безпеки. Таким чином, перш ніж вибирати сторонні засоби контролю безпеки, перевірте дотримання нею стандартів безпеки.
  9. Завжди робіть резервну копію вашої системи і бази даних:
    Завжди робіть резервну копію даних. Резервні копії в режимі онлайн приходять на допомогу, коли основний сервер працює зі збоями або коли він скомпрометований. Крім цього, резервне копіювання даних в автономному режимі є рішенням для зберігання копій даних на офіційних серверах. Крім того, локальні резервні копії допоможуть вам врятуватися від збоїв даних, які походять від хост-провайдерів.

Недбалість у вигляді відсутності сертифікату SSL на вашому сайті буде становити значний ризик для вашого малого бізнесу.

Всі заходи безпеки, згадані вище, повинні якнайкраще підтримувати ваш бізнес в сфері електронної комерції.